Saturday 1 October 2011

Perbezaan hari lahir bersama lelaki dan perempuan.

Alhamdulillah sudah genap 21 tahun aku rupanya. Sumenye perfect,hati gembira,xde marah2, member sume ade. Alhamdulillah jugakla ade jugak yng menghargai aku,seawal kol 12 malam,dh ade mesej dh ucap happy birthday.Banykla jugak dapat ucapan dri member2 kat fb. Skangni, aku nk habaq sikit perbezaan antara sambutan hari lahir bersama wanita dan lelaki.

       Wanita                                     Lelaki
1) Disediakan kek                         Disediakan telur
2) Terkejut                                    Terkejut gila babeng
3) Disuapkan kek                          Di baling telur besar2
4) Kek sebiji                                 Telur 5,6,7 das
5)Diadakan di restoran                 Buat kat tandas

Bersama wanita:




Bersama lelaki:
















Tima kasih kepada semua pihak bak laki atau perempuan. Biasalatu apabila ade yin mesti ade yang. Bile ade dapat kek:) mesti dapat kene baling telur:( ..haha..Xpe2 member, aku x amik hati pun..thanks!!Tahun depan aku akn lebih bersedia..hahaha

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...