Tuesday 13 September 2011

Sos yang dipercayai ade DNA babi

Aku x percaya ape yang aku tengok di akhbar kosmo baru2 ini. Sos yng ade DNA babi?Sungguh x dipercaya rupanya sos yang amat aku sngt suka dulu mempunyai DNA babi.Astaghfirullah al-azim. Sos2 ini boleh didapati di restoran seperti :








Kedai2 ini boleh didapati di One Utama Shopping Centre, The Curve dan sbgainya. Sos yang dikatakan mempunyai DNA babi adalah ini:









Sos yang TABASCO tu..memang selalula aku makan sostu..Aduhai..kerjaan pun same, kenapalah x tulis betol x halang betol2 bendeni dri berlaku. Memang siot r!..Korang sume berhati-hatilah. Korang mungkin x makan sos itu. Tp besar kemungkinan dia letak dalam makanan. Kalau boleh, hindarilah restoran2 ini. Hampa bukan rakyat Somalia macm xde kedai lain dh nk pi. Pi r kedai2 mamak tu ka,Mak Limah Catering ka, dan lain2.Jangn biarkan diri anda kesusahan macm saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...