Thursday 8 September 2011

Syurga Bagiku (download,rugi x tengok)

Cerita telemovie terbaik dibintangi Razak Ahmad, Zarina Zainoordin, Syazwan Zulkifli (Apek Juvana), Amanda Misbun, Nazim Othman, Syah Ryzan Shahrin, Fadhlie Kosnin.


Sinopsis:
Cerita ini bermula dengan kemasukan seorang banduan ke dalam penjara setelah dijatuhkan hukuman mandatori gantung smpai mati. Dia ditempatkan di sebelah seorang ayah yang alim iaitu razak(razak ahmad). Seorang Ayah ini juga disabitkan kesalahan hukuman gantung smpai mati sebb memiliki dadah dirumaahnya.Si Ayah ini menceritakan kepada banduan td tentang anak perempuannya yang bernama azizah.


Razak hanya mempunyai seorang anak perempuan, Azizah. Emak Azizah meninggal dunia selepas melahirkan Azizah. Razaklah menjaga Azizah dari menyikat rambut Azizah smpailah bermain dngan Azizah. Azizah sering menjadi harapan kepada ayahnya selepas menghabiskan pelajaran di universiti dan telah mendapat kerja. Bagi menggembirakan hati ayahnya, Azizah telah membuat kerja sambilan hasil daripada membantu kawannya.


Namun begitu, kawan Azizah begitu licik dalam memperdayakan Azizah. Azizah disuruh menyimpan sebuah bungkusan dadah(Azizah tidak tahu itu dadah) di dalam rumah Azizah dengan memberi RM1000 setiap kali Azizah simpan semalaman. Sampailah menyebabkan ayah Azizah terpaksa meringkup di penjara. Disebabkan ingin selamatkan anaknya, RAZAK MENGAKUI ITU DADAH MILIKNYA. Razak dihukum gntung smpai mati dan sentiasa menunggu anaknya, Azizah menziarahi beliau. Sempatkah Azizah menziarahi beliau?Rupa-rupanya banduan itu ade kaitan dengan Azizah.Ikuti ceritanya di sini:

Hotfile Download:
http://hotfile.com/dl/129220435/02fb5f3/Syurga.Bagiku.2011.SDTV.mkv.001.html
http://hotfile.com/dl/129220443/3f24ce4/Syurga.Bagiku.2011.SDTV.mkv.002.html
Fileserve Download:
http://www.fileserve.com/file/KRyngCJ/Syurga.Bagiku.2011.SDTV.mkv
Uploadstation Download:
http://www.uploadstation.com/file/bPuCpN3/Syurga.Bagiku.2011.SDTV.mkv
Wupload Download:
http://www.wupload.com/file/147973273/Syurga.Bagiku.2011.SDTV.mkv

Razak berkata kepada pembunuh anaknya:"aku nk kau tolong jaga kubur anakku"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...