Thursday 18 August 2011

David Villa hina islam semasa lawan Real Madrid??



 Aku saje2 membace blog2 orang lain smpai satu ketika aku terbace satu blog ni. Ini post dia, David Villa hina Islam!!(link dia)..Jd aku pun mengecheck-ngecheck video blog tu




Cube korang perhatikan pada ke 0.36minit..rupa-rupanya. Mereka bukan bertengkar pun..sebenarnya kalau dapat dilihat..Villa menampar muka Ozil tu..Lepastu, Ozil pun marahla...bukan sebab Villa hina Islam..Kalau lepas Villa tampar tu,pastu dorang bergaduh tu,bolehla aku terima Villa mungkin ade cakap sesuatu..ape-apepun...kita x tahu ape yang berlaku..Ozil x sahkan pun yang agama islam kene hina..So,jangn tuduh sembarangan,......


UPDATE:
Yupp,memang betol David Villa hina islam mengikut kata Ozil.. http://www.allvoices.com/contributed-news/10024773-mesut-ozil-david-villa-insulted-my-religion ..Kalau betolla..Aku anti-David Villa lepasni.. lg kata Ozil...

Ozil: "I only started to fight with David Villa when he made fun of my Religion (Islam)"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...