Wednesday 17 August 2011

Ular Berkepala Wanita???



Kita selalu percaya tentang bende2 macmni tanpa usul selidik. Kadang2 kononnya dri A sampailah dia kene sumpah jd mcmtu. Kita terus percaya begitu sahaja. Korang mungkin pernah dengar pasal ular berkepala perempuanni.Tentang ular berkepala perempuan ni,banyk aku dengar cerita dia seperti diani x hormat ibu bapa pastu kene sumpah jd macmtulah, peranakan ular dengan manusialah dan bermacm-macm lg. Tetapi sebanrnye ade manusia lg jahat dripada itu yang menipu kita semua. Baca ini..

JAKARTA - Pemilik tubuh seekor ular berkepala wanita yang sudah mengeras, Zamroji dari Kabupaten Blitar ditangkap polis untuk disoal siasat ekoran haiwan itu rupa-rupanya palsu dan bukan tulen, lapor sebuah akhbar semalam.
Zamroji yang merupakan seorang petani ditangkap kelmarin selepas ujian makmal oleh sebuah agensi perlindungan hutan mendapati kepala ular yang disangka wanita itu sebenarnya kepala kelawar yang dilekatkan pada badan ular jali.
Kepala kelawar itu dilekatkan pada badan ular itu yang didakwa oleh Zamroji ditemui di sawah miliknya pada Sabtu lalu di bawah pohon pisang.
Badan ular itu asli dan sudah direndam dengan air panas.
Rambut kuda ditanam pada kepala kelawar supaya ia kelihatan mirip seperti wajah wanita.
"Taring dan jari adalah milik kelawar yang diawet," kata seorang pegawai polis, Edi Herwiyanto.
Menurutnya, Zamroji mengaku haiwan yang dipamerkan kepada orang ramai itu sebenarnya palsu dan diperolehi daripada seorang lelaki yang dikenali dengan panggilan Cipto.
Sebelum ditangkap, Zamroji mendakwa pada malam Jumaat lalu dia bermimpi bertemu seorang wanita yang cantik sebelum menemui haiwan itu.
Ular palsu itu sepanjang 10 sentimeter (sm), manakala rambut di bahagian kepala itu sepanjang 8 hingga 10sm. Kukunya pula sepanjang 3sm dan terdapat taring pada mulutnya.
Pada awalnya, Zamroji mendedahkan penemuan haiwan itu kepada orang ramai selepas mendapat petunjuk yang memintanya berbuat demikian. - Agensi

Owh...ini adalah ular yang dicantum dengan badan kelawar.ermm..nmpak x bagaimana orang jahatni membuat-buat cerita pasal bendeni. Terus aje korang percaya. Macm ajaran ayah pin pulaknye, konon nmpak dia naik atas langit tp dia sebenarnye naik langit duduk kat kapal terbang(gurau2). Apa-apapun kita tidak boleh terus percaya bende ni sebab ia akan mendatangkan syirik..korang pernah tengok x video yang kononnya Malaikat turun ke Makkah?Malaikat itu adalah makhluk ghaib,bagaimana korang dapat lihat Malaikat senang begitu shaja?tengok videoni..


Kemudian apabila aku lihat bawah youtube itu dan komen2 mereka..seperti ini..

Assalamualaikum Wr.Wb.
To all My Respected Brothers n Sisters FRom Around The World.
Pls Do not Believe what you see,it is a Big Lie !!! (Photoshop)
I have proof....Look at Kaabah the cloth is all Black....then look again when its going to finish..quater-part looks in White cloth...Nice Try Editor.
Laknat to the this Evil doer.May Lighting strikes YOU !!!

kemudian lg bukti penipuan...

and if u go there take your mobile phone in you hands and move you mobile up and downward above the KAABA lights you ll also see the purple shade in ur mobile screen which is taken as an angel in the video...i tried my mobile phone there and found the purple colour almost the same kind of reflection in my mobile set it doesn't mean that its an angel its just the reflection of the yellow lights which are on the first floor,,and here by the help of editor its is total fooling.. 

Percayalah, orang kafir akan bermatian-matian cuba untuk menyesatkan kita. Kita duk percaya kan bende2 ni, orang kafir diseluruh dunia gelak dengan kebodohan kita sendiri..Dulu aku pun sebenarnya percaya jugak..Aku x nafikan aku bodoh dulu. Apa-apapun kita sudah tahu kebenaran ini..Jangnlah kita mempercayai sesuatu itu bulat2..Alhamdulillah..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...