Wednesday 10 August 2011

Misil Taming Sari 98 buatan Malaysia

Gambar perarakan Hari Kemerdekaan, sistem misil Taming Sari 98 atas  terak pick up jenis Isuzu dengan sistem camouflage digital atau FACTS
Gambar dari perarakan yang sama dengan para pegawai STRIDE berserta dengan alat LTD dipercayai untuk memandu sistem Taming Sari ke arah sasaran dengan laser.

Mari jap nak cite pasal kelengkapan tentera Malaysia ni,STRIDE itu adalah satu company dri Malaysia yang dalam bahasa melayu dia Institut Penyelidikan Sains dan Teknologi Pertahanan. Mereka ni mencipta secara misteri kelengkapan tentera2 Malaysia..mereka juga akan mengkaji sistem-sistem persenjataan dan pertahanan yang dibeli oleh negara. Kajian dibuat untuk mendapatkan kesesuaian dengan iklim dan tenaga kerja serta untuk memahami bagaimana ianya berfungsi.

Kita Patut berbangga sebab negara kita rupanya ade jugak syarikat pertahanan yang tersembunyi..Aku baru nk memasang impian nk buat satu syarikat ketenteraan di Malaysia..terkuburla..Tetapi sebenarnye banyk yang kita tidak tahu tentang Malaysian punya millitary..yang kita tahu adalah kuantiti akan mengalahkan kualiti..tp bg Malaysia yang mementingkan kualiti..Ikut analisis.Jika Malaysia menentang Indonesia.Malaysia akan menang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...