Wednesday 17 August 2011

Pengalaman pandu MYVI baru




Kakak aku dapat sebuah MYVI baru untuk dia pergi kelas atau sebgainyala(aku x amik tau).hehe. Apapapun review yang aku nk bg pada myvi baruni adalah cume 3 daripada 5. Aku lebih suka bawak kete waja kemek kiri kanan aku.haha..Kereta MYVI kakak aku berwarna putih.Nak kata best bawak..aku rase bese aje..same macm bawak MYVI versi lame n korang taula bagaimana produk perodua. Macm kotak kot bile ketuk kat dalam tu.



maybe x bape safety sngt(sume produk kereta Malaysia macmtu). Dia punye kereta 1.3,so korang kenela selalu ikut lorong kiri. Kalau nk laju pastikan anda berjoging dulu pastu press pedal minyak kuat2 bia bunyi mcm harimau. Airconditioner aku rase serupa myvi lame..sejuk memang sejuk..Kakak aku x beli special edition punye yang ade letak gps n iphone tu sebab kene tambah 10 ribu mcmtulah kalau nk dapat special edition punye. Ntahlah..aku x tau ape yang best sngt bawak keteni berbanding kete myvi versi lame.Mungkin nmpak sporty sikitla,dan selesa sikit dok atas kerusi dia. Pastu nk feymesla konon bawak myvi baru.  Tp aku rase x berbaloi kalau korang x beli myvi baru special editoin punya.Memang MYVI nk bawak rase macm MYVI versi lama..Atleast,kalau myvi special punye adela GPS dan bende2 lain..

PROTON EMAS(2012++)

Yangni aku habaq proton punya. Name dia proton emas. Memang terbaikla habaq hang tp sayang keluar pada tahun 2012(rumour).Dia gune kuasa hybrid(petrol campur elektrik). Aku sedang menunggu kereta ni..




4 comments:

  1. tp seriously inspira the best proton ever made kot. better than perdana. (:

    ReplyDelete
  2. Apa lagi zaid...buatla post pasal inspira..boleh jugak aku jenguk..hehe

    ReplyDelete
  3. haha. lepak dlu. belum sampai umah lagi. tapi aku macam ko, prefer drive waja. (:

    ReplyDelete
  4. waja is the besr among the best..haha.(kereta pertama aku)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...