Monday 22 August 2011

Tips2 pergi KL beli barang nk raya


Fuhhhhhhh...gambar di atas adalah salah satu tempat yang mesti korang terpki nk pergi kan??haha..di sekitarnya,jalan TAR yang terkenal dengan barang murah,baju melayu dan sbgainye..Korang tnyela mak korang kat mane tempat yang best beli barang raya ni...Semestinya mak korang akan kate kat area jalan TAR.hehe..but looks can be deceiving...gambar di atas kalau dilihat sunyi ajekan...cube try korang pegi..hehe..Tersebutlah alkisah, aku hendak pergi ke sane dengan naik LRT ke Bandaraya sebab aku malas nk bawak ketekan..Biasalah, KL memang terkenal dengan jam..Jd aku pun pegi sane pada hari ahadtu..aku smpai sane dalam pukul 1 petang...


Tepat jangkaan aku,dibawah jejantas dri stesen ke Sogo..Mak ai...Deretan kereta,bas dan teksi menghiasi Jalan TAR ni..Aku pun menarik nafas lega..Tp terkejut aku bila ramai betol dalam Sogo tu..Smpaikan nk tengok barang pun x selesa..bayangkanlah macm berada kat negara padat..Padat betol!Yangtu xpe lagi..ade pulak orang yang merempuh-rempuh pulak..


Seyes x pernah aku tengok seramaini kat shoping complex...Akhir sekali..Baliklah aku dengn tngn kosong x tahan dengan ramai orng tu...Kesimpulan dan pengajaran: Kalau nk pergi Sogo, pergilah hari kerja,dan pagi2...InsyaAllah anda dapat pengalaman mengembirakan di sane..haha..:)

1 comment:

  1. ko tk payah susah2 pegi sogo.[duit keluar, ketiak masam, kaki bau cagus - balik tangan kosong]
    pegi jer la NSK kat Rawang tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...