Tuesday 23 August 2011

Top 5 games yang paling aku suka

Aku ni memang game alchoholic.Kalau aku main satu2 game tu..semestinya aku akan cuba habiskan game tu smpai ending. hehe..game yang aku suke adalah game yang graphicnye lawa dan gameplay yang best gile r!..Aku lebih suke game yang adventure sikit..So,terimalah top  game  yang terbest pernah aku main:

NO 5:

Dulu aku suke gilala gameni,tp gameni dh lame sngt..so,no.5la..Aku selalu gune nama V_FOR_VANDETTA..hehe..Gameni dalam PC

N0 4:

Gameni memang antara terbaik.Tengok graphicnya,jalan cerita dia dan gameplay dia.Memang smart.Aku memang suke RPG games yang macmni.Walaupun gameni x la memerlukan tenaga sngt tp kita mesti nk tau ending gameni. Gameni terdapat dalam PS2


 NO 3:












Gameni memang terbaikla lgi2 dalam wii.Bayangkanlah korang bermain menggunakan wii dri menghayunkan pedang,membawa kuda,memancing dan sbgainye.Lg2 graphicnye memang terbaik ditambah dengan storyline best.Gameni dalam WII

NO 2:












Gamenipulak aku habaq memang terbaik.Ia dalam PS2. Tp korang bole jugak main dalam PC menggunakan emulator PCSX2 yang aku ade post sebelum ini. Gameni walaupun nmpak mcm game budak kecik tp gameplay dia seperti form2 yang amatlah smart memang terbaik untuk korang. Ditambah pulak dengan graphic memang terbaik..sakang tengah tunggu KH3.




Dan yang tebest!NO 1:


Ini game PC.Memang paling terbaikla game pernah aku main. Dalam gameni korang sebagai pembunuh upahan dan kerja korang adalah mencerobohi castle,membunuh orang dengan menggunakan pistol,pedang,bom,pisau dan blades. Gameplay dia same seperti Kingdom Hearts 2..Korang boleh memanggil member untuk menolong..graphicnya memang lawa dan jalan ceritanya, anda ingin mengubah dunia!.Dalam gameni ni melompat dri stu bangunan ke bangunan lain tiada masalah..5 star aku bg ataupun 4 flat aku bg..skang untuk tunggu sequalnya.Assasins creed revetelations.




itulah saje game yng aku minat top 5...anda bagaimana?


2 comments:

  1. haha..gametu aku x pernah main lagi..graphic dia tinggi kot!x mmpu laptop aku..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...